Tjeena min bena:))

Vad gör alla idag? Idag är jag ensam hemma... Det är tråkigt!!! Imon ska jag få min dom
( Utvecklingssamtal )... :S Jag är orolig! Har inget att göra förutom läxan men den gör jag ikväll! :)) Vill ringa min "Bästis" ( Julia ), men hon är med sin andra "bästis" Felice, så jag vill inte störa dem :(( Kansle ska upp och pyssla lite?!?




                                                       På söndag fyller jag år :))
Och sen så på lördag kväll kommer mina kompisar och sover över här... Ska ha "Pjamasparty" :))
Senare kommer mitt schema!!







                                                Många Härliga Kramar Från Tuva :))

Kommentarer
Postat av: Tuva

Tjena :)) Kommer du lägga upp ditt schema här på din blogg?

2009-11-23 @ 15:11:34
URL: http://tuvavarnamnet.blogg.se/
Postat av: Tuva

Har lagt upp det nu!

2009-12-31 @ 11:43:58
URL: http://tuvavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0